Hyggeeftermiddag for ældstegruppen

24. juni 2026

16.30 – 18.00

Kommende 0-årgang og deres forældre er indbudt til en hyggeeftermiddag på skolen, hvor SFO personale ligeledes medvirker.

Tilbage til oversigten