FS NEWS

23.06.24

I fredags drog Mælkevejen og Karlsvognen afsted til dyrskuet. Mælkevejen var afsted med bus, en lærer en pædagog og en frivillig friskoleforælder – TAK for hjælpen! Karlsvognen drog afsted på cykler, og det udgør en slange af cyklister, som langt overgår “Ti små cyklister”, men heldigvis er der generelt ikke nogle sammenligningspunkter med den sang, for vi får alle med os frem til destinationen. Vi havde en rigtig dejlig dag med høj sol og godt humør – både på Mælkevejen og på Karlsvognen. Hjemme på friskolen boltrede Nordlys sig. 9. årgang havde deres sidste prøve torsdag, 7.-8. har afsluttet prøve i det praksisfaglige område, og der blev ryddet op og smidt ud, så der kan komme ny luft ind til et nyt skoleår! Tænk sig, at vi nu kun har 5 skoledage tilbage.

08.06.24

I går aftes afholdt vi dette års sommerfest. Det var bare en fantastisk dejlig aften! Det var så godt et billede på, hvad vi kan sammen. Det var en sommerfest, der bare emmede af fællesskab, hjælpsomhed og hyggeligt samvær. TAK for deltagelse og TAK til de forældre, der trak det store læs med mad, drikkevarer, kaffe/kage, klargøring og oprydning.

05.06.24

Her i dette blogindlæg vil I kunne følge med i de seneste nyheder, som er af lidt “lettere” karakter end opslagene i Lederen. Her vil I kunne læse om en tur, et indkøb, en udflugt, en gave eller andet nyt og spændende. Det kan være en pædagog, der ønsker at fortælle en nyhed, eller en lærer, der har noget på hjerte. Det kan også være en elev, et elevråd eller et stamhold, der har lyst til at dele noget med jer. Det kan også være et forældreråd, der har lavet noget spændende. Følg med i denne nyhedsblog med et navn, som engang prydede forsiden af et lille skoleblad lavet af elever med nyheder fra skoledagen.